Podczas tegorocznej edycji Marriott Everest Run wystartuje kampania społeczna „Nasz Everest”. To projekt dedykowany budowaniu świadomości o rzadkiej, genetycznej chorobie Pompego oraz wsparciu pacjentów. Z tej okazji wszyscy uczestnicy MER są zaproszeni do specjalnej akcji, która pozwoli zwrócić uwagę na niejednoznaczne objawy choroby Pompego. W pakietach startowych odnajdą wszystko, co potrzebne jest do udziału w akcji – specjalne plakietki do przyczepienia na koszulkę startową oraz ulotki informacyjne. Udział w akcji jest bardzo prosty!
W tegorocznym Marriott Everest Run udział wezmą himalaista – Jarosław Gawrysiak i Miłka Raulin – autorka projektu Siła Marzeń – Korona Ziemi, którzy są ambasadorami kampanii. Podczas zdobywania ośmiotysięczników, w warunkach obniżonej zawartości tlenu w powietrzu, także odczuwają objawy, z jakimi każdego dnia zmagają się pacjenci z chorobą Pompego. Swoimi doświadczeniami podzielą się podczas briefingu prasowego, który odbędzie się w dniu startu MER – 18 lutego 2017 r. w Hotelu Marriott. Więcej informacji na temat kampanii „Nasz Everest” oraz choroby Pompego odnaleźć można na stronie internetowej www.chorobyspichrzeniowe.pl.