Kluczowa kwestia: TO NIE JEST WYŚCIG!
Marriott Everest Run ma formułę osobistego wyzwania, pozbawiony jest rywalizacji czasowej. Będzie prowadzona lista rankingowa (oparta o liczbę wejść), ale jedynie w celach informacyjnych. Ponieważ klatka jest wąska, uczestników dużo, a windy dwie, należy się nastawić na to, że w początkowej fazie biegu (mimo podziału na strefy startowe) może być tłoczno. Stworzą się kolejki do windy. Będziemy wdzięczni za cierpliwość – na realizację wyzwania jest cały dzień, więc każdy – pozostając na biegu do końca limitu czasu – powinien osiągnąć swój cel.
Odbiór pakietów startowych
Pakiety startowe będzie można odbierać w piątek 8 lutego w godz. 12:00-20:00 oraz w sobotę 9 lutego od godz. 7:30 w Hotelu Marriott (wejście od ul. Emilii Plater, III piętro, sala KOPERNIK – biuro zawodów). Aby odebrać pakiet startowy, należy mieć ze sobą dokument ze zdjęciem. Przy odbiorze należy podpisać deklarację uczestnictwa (druki będą dostępne w Biurze Zawodów). Pakiet startowy można odebrać wyłącznie osobiście.
Podział na strefy startowe
Pierwsza fala wystartuje o godz. 9:00, a kolejne o: 10:00, 11:00, 12:00 i 13:00. Dla wszystkich – niezależnie od godziny startu – bieg kończy się o tej samej porze: o godz. 9:00 w niedzielę 10 lutego. Uwaga: przydzielona godzina startu jest najwcześniejszą godziną, o której dana osoba może wystartować, ale można się zdecydować także na późniejszy start. Oznacza to, że jeśli twoja strefa startowa to 10:00, ale uważasz, że nie potrzebujesz aż 23 godzin na latanie po schodach, możesz przyjść na miejsce np. dopiero o 14:00.
O której godzinie i gdzie należy pojawić się w dniu biegu?
Jeśli masz już odebrany pakiet startowy, zjaw się na miejscu ok. 30 min przed swoją godziną startu (daj sobie czas na oddanie rzeczy do depozytu, przebranie się). Jeśli pakiet startowy odbierasz dopiero w sobotę, przyjdź trochę wcześniej – nie wiadomo, ile osób będzie chciało odebrać pakiet startowy w tym samym czasie (może być kolejka). Pakietu nie trzeba odebrać przed godz. 9:00 – możesz go odebrać przed swoją godziną startu. Start będzie się odbywał z poziomu -1. Depozyty znajdować się będą na poziomie 3, w pobliżu biura zawodów.
Depozyty
W każdym pakiecie startowym będzie się znajdować worek na depozyt. Ponieważ miejsce do składowania depozytów będzie się znajdować na poziomie 3, czyli nie bezpośrednio przy Strefie Regeneracji (na poziomie -1, obok wejścia na klatkę schodową), zalecamy pozostawienie w depozytach rzeczy, z których będziesz korzystać rzadziej (np. ubrania na zmianę, przybory kosmetyczne i basenowe, jedzenie). Depozyty będą dostępne przez cały czas trwania biegu. Napoje można zabrać ze sobą na dół i postawić gdzieś przy ścianie na korytarzu (możesz jakoś oznaczyć swój napój). Zaznaczamy, że organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na poziomie -1.
Basen i prysznice
Przez cały czas trwania biegu oraz godzinę po jego zakończeniu (do godz. 10:00 w niedzielę 10 lutego) uczestnicy Everest Runu mogą korzystać z basenów (w tym jacuzzi i saun) oraz pryszniców dostępnych na terenie klubu Holmes Place (Strefa Regeneracji na poziomie -1). Uwaga: należy mieć własny ręcznik, klapki oraz strój kąpielowy!
Odpoczynek
Do dyspozycji uczestników będzie jedna sala przeznaczona na spanie. Będzie tam ciemno i cicho. Sala będzie bez wyposażenia, więc jeśli planujesz się zdrzemnąć – zabierz ze sobą karimatę i śpiwór. I budzik! Sala do cichego odpoczynku będzie zlokalizowana obok sali z depozytami (poziom 3).
Posiłek regeneracyjny
W swoim pakiecie startowym znajdziesz voucher na posiłek regeneracyjny. Ciepły posiłek będzie wydawany w foyer przy sali Bałtyk (poziom 3, sala z depozytami) w godzinach 13:00-15:00 oraz 20:00-22:00. Uwaga: każdemu zawodnikowi przysługuje JEDEN posiłek regeneracyjny, więc musisz wybrać jedną turę, podczas której zjesz posiłek. Przed pobraniem posiłku należy przekazać voucher wolontariuszowi.
Napoje
Podczas biegu będziesz mógł korzystać z wodopoju zlokalizowanego na poziomie +41 (między wyjściem z klatki schodowej a windą). Będą tam dostępne: izotonik, woda oraz sól. Uwaga: nie używamy plastikowych kubeczków, musisz mieć własne naczynie do pobrania napoju! Zabierz ze sobą kubek lub bidon.