KOMUNIKAT TECHNICZNY

KLUCZOWA KWESTIA: TO NIE JEST WYŚCIG!

Marriott Everest Run ma formułę osobistego wyzwania, pozbawiony jest rywalizacji czasowej. Będzie prowadzona lista rankingowa (oparta o liczbę wejść), ale jedynie w celach informacyjnych. Ponieważ klatka jest wąska, uczestników dużo, a windy tylko dwie, należy się nastawić na to, że w początkowej fazie biegu (mimo podziału na strefy startowe) może być tłoczno. Nie wykluczamy, że stworzą się kolejki do windy. Będziemy wdzięczni za cierpliwość – na realizację wyzwania jest cały dzień, więc każdy – pozostając na biegu do końca limitu czasu – powinien osiągnąć swój cel.

 

WINDY

Dwie windy, którymi zawodnicy będą zjeżdżać na poziom -1, będą przewozić naraz nie więcej niż 10 osób. Ograniczenie obciążenia jest konieczne ze względu na bardzo dużą eksploatację wind, która podczas pierwszej edycji imprezy skutkowała tym, że windy musiały „odpoczywać” częściej, niż byśmy tego chcieli. Jako organizatorzy dołożyliśmy wszelkich starań, aby zwożenie uczestników było możliwie efektywne, jednak hotel wciąż musi funkcjonować, dlatego nie możemy zająć wszystkich wind. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość!

 

ODBIÓR PAKIETÓW STARTOWYCH

Pakiety startowe będzie można odbierać w piątek 19 stycznia w godz. 12:00-20:00 oraz w sobotę 20 stycznia od godz. 8:00 w Hotelu Marriott (wejście od ul. Emilii Plater, poziom 3, sala Chopin – biuro zawodów). Aby odebrać pakiet startowy, należy mieć ze sobą dokument ze zdjęciem. Przy odbiorze należy podpisać deklarację uczestnictwa (druki będą dostępne w biurze zawodów). Pakiet startowy można odebrać wyłącznie osobiście.

 

PODZIAŁ NA STREFY STARTOWE

Uczestnicy startują w pięciu grupach startowych: o godz. 9:00, 10:00, 11:00, 12:00 oraz 13:00. Można wystartować PÓŹNIEJ niż o swojej godzinie (nawet kilka godzin później), ale nie można wystartować wcześniej. Godzina startu będzie zapisana na numerze startowym uczestnika. Nikt nie zostanie wpuszczony na klatkę schodową przed swoją godziną startu. Przypominamy, że impreza kończy się dla wszystkich o tej samej porze – w niedzielę 21 stycznia o godzinie 9:00!

 

O KTÓREJ GODZINIE I GDZIE NALEŻY POJAWIĆ SIĘ W DNIU BIEGU?

Jeśli masz już odebrany pakiet startowy, zjaw się na miejscu ok. 30 min przed swoją godziną startu (daj sobie czas na oddanie rzeczy do depozytu, przebranie się). Jeśli pakiet startowy odbierasz dopiero w sobotę, przyjdź trochę wcześniej – nie wiadomo, ile osób będzie chciało odebrać pakiet startowy w tym samym czasie (może być kolejka). Pakietu nie trzeba odebrać przed godz. 9:00 – możesz go odebrać przed swoją godziną startu albo później, jeśli chcesz wystartować jeszcze później. Start będzie się odbywał z poziomu -1. Depozyty znajdować się będą na poziomie 3, tak samo jak biuro zawodów.

 

MASAŻ DLA WSZYSTKICH

Masażem zajmie się zespół fizjoterapeutów z Kliniki Fizjoterapii i Rehabilitacji Sportowej „Dr Łokieć” dowodzony przez Mateusza Chajęckiego. Dwa stanowiska do masażu będą dostępne na terenie klubu Holmes Place (strefa regeneracji) przez cały czas trwania imprezy. Nie trzeba się zapisywać, wystarczy przyjść, masaż jest darmowy.

 

DEPOZYTY

W każdym pakiecie startowym będzie się znajdować worek na depozyt. Ponieważ miejsce do składowania depozytów będzie się znajdować na poziomie 3 (sala Congress Hall), czyli nie bezpośrednio przy strefie regeneracji (na poziomie -1, obok wejścia na klatkę schodową), zalecamy pozostawienie w depozytach rzeczy, z których będziesz korzystać rzadziej (np. ubrania na zmianę, przybory kosmetyczne, jedzenie). Depozyty będą dostępne przez cały czas trwania biegu. Napoje można zabrać ze sobą na dół i postawić gdzieś przy ścianie na korytarzu (możesz jakoś oznaczyć swój napój). Zaznaczamy, że organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na poziomie -1.

 

STREFA REGENERACJI

Klub Holmes Place, czyli strefa regeneracji, znajduje się na poziomie -1, w pobliżu wejścia na klatkę schodową. Do dyspozycji uczestników MER będzie całe wyposażenie klubu, w tym toalety, basen, jacuzzi, prysznice. Aby skorzystać z jacuzzi i basenu, należy mieć ze sobą strój kąpielowy, ręcznik oraz klapki.

 

POSIŁEK REGENERACYJNY

W każdym pakiecie startowym znajdzie się voucher na ciepły posiłek regeneracyjny serwowany przez restaurację Champions. Do wyboru będzie kilka pozycji, w tym propozycja wegetariańska. Posiłek można zjeść w godzinach 12:00 – 23:00 w sobotę 20 stycznia.

 

PARKING

Wokół Hotelu Marriott jest sporo miejsc parkingowych, z którymi w weekend nie powinno być problemu. Nie ma żadnego dedykowanego parkingu dla uczestników biegu.